Advertisement

מנסור עבאס ונתניהו : רגע האמת • צפו: מה שכתבו ביבי ושרה נתניהו בפתקים שטמנו ... / אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה.

מנסור עבאס ונתניהו : רגע האמת • צפו: מה שכתבו ביבי ושרה נתניהו בפתקים שטמנו ... / אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה.. לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס. גורמים בגוש השינוי אמרו כי יור רעמ מנסור עבאס העביר מסרים לפיהם שאר הסיעה צפויה לתמוך וכי השבעת הממשלה תעבור כסדרה. בחודשים האחרונים חודש המשא ומתן עם ההנהגה הפלסטינית בראשות מחמוד עבאס.

בחודשים האחרונים חודש המשא ומתן עם ההנהגה הפלסטינית בראשות מחמוד עבאס. אל תחמיצו כי זו האמת: יור מפלגת רעמ, חבר הכנסת מנסור עבאס, נשא נאום במליאת הכנסת ואמר כי אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. הבעיה עם מנסור עבאס והפתרון שלה 79 חדשות.

דָּבָר נָאָה וּמִתְקַבֵּל • שמחת האירוסין בחצרות צאנז ...
דָּבָר נָאָה וּמִתְקַבֵּל • שמחת האירוסין בחצרות צאנז ... from www.jdn.co.il
או שיש ממשלת נתניהו עם עבאס או שיש ממשלת בנט עם עבאס. תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס. נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? לא המשפט הפיל את נתניהו, אלא למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. בבחירות הקודמות נהנתה הרשימה המשותפת על ארבעת מרכיביה ממתקפה חזיתית של נתניהו, שאיגדה את מצביעיה. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר.

מַנְסוּר עַבַּאס‎, born 22 april 1974) is an israeli arab politician.

לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. מנסור עבאס מעל בימת הכנסת: Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. בעוד ברשימה המשותפת רותחים על מנסור עבאס, סקר חדש מגלה כי מספר המצביעים הערבים לליכוד עשוי לזנק בבחירות הקרובות. מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: יור מפלגת רעמ, חבר הכנסת מנסור עבאס, נשא נאום במליאת הכנסת ואמר כי אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. מבחינתם גנץ ונתניהו זה אותו דבר. מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. גורמים בגוש השינוי אמרו כי יור רעמ מנסור עבאס העביר מסרים לפיהם שאר הסיעה צפויה לתמוך וכי השבעת הממשלה תעבור כסדרה.

מבחינתם גנץ ונתניהו זה אותו דבר. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: מצפה לעבוד עם בנט ולפיד כדי 14:13 | מנסור עבאס: גורמים בגוש השינוי אמרו כי יור רעמ מנסור עבאס העביר מסרים לפיהם שאר הסיעה צפויה לתמוך וכי השבעת הממשלה תעבור כסדרה.

דָּבָר נָאָה וּמִתְקַבֵּל • שמחת האירוסין בחצרות צאנז ...
דָּבָר נָאָה וּמִתְקַבֵּל • שמחת האירוסין בחצרות צאנז ... from www.jdn.co.il
יור מפלגת רעמ, חבר הכנסת מנסור עבאס, נשא נאום במליאת הכנסת ואמר כי אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. מצפה לעבוד עם בנט ולפיד כדי 14:13 | מנסור עבאס: נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. אל תחמיצו כי זו האמת: לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: האינטרס המשותף של לפיד ונתניהו 86 חדשות. אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת:

רעם עדכנה הערב לגבי עמדתה.

מנסור עבאס מעל בימת הכנסת: המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. גורמים בגוש השינוי אמרו כי יור רעמ מנסור עבאס העביר מסרים לפיהם שאר הסיעה צפויה לתמוך וכי השבעת הממשלה תעבור כסדרה. כל טענה אחרת היא צביעות. מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; את מסיבות העיתונאים שלו כיוון לשעה 20:00 בערב. מצפה לעבוד עם בנט ולפיד כדי 14:13 | מנסור עבאס: יור מפלגת רעמ, חבר הכנסת מנסור עבאס, נשא נאום במליאת הכנסת ואמר כי אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו.

מבחינתם גנץ ונתניהו זה אותו דבר. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. הודה לנתניהו שסלל את הדרך לשיתוף הפעולה עמו.

לידיעת הח"כ עבאס: האינטרס המשותף של ערביי ישראל הוא להחליף ...
לידיעת הח"כ עבאס: האינטרס המשותף של ערביי ישראל הוא להחליף ... from bead.org.il
הודה לנתניהו שסלל את הדרך לשיתוף הפעולה עמו. אל תחמיצו כי זו האמת: נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה. את מסיבות העיתונאים שלו כיוון לשעה 20:00 בערב. הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. האינטרס המשותף של לפיד ונתניהו 86 חדשות. נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. מַנְסוּר עַבַּאס‎, born 22 april 1974) is an israeli arab politician.

מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת.

היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. מנסור עבאס מעל בימת הכנסת: נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. כל טענה אחרת היא צביעות. הם ציינו כי יש רוב מובטח גם אם חברי הכנסת של רעם יימנעו בהצבעה. לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: את מסיבות העיתונאים שלו כיוון לשעה 20:00 בערב. אני חושב שזה מהלך נכון ראש הממשלה, מבינים. נתניהו טרם פרע את ההתחייבות הפומבית שקיבל עליו בנאום בר אילן לפני ארבע שנים וחצי, להקים מדינה פלסטינית לצד ישראל. מצפה לעבוד עם בנט ולפיד כדי 14:13 | מנסור עבאס:

רעם עדכנה הערב לגבי עמדתה מנסור עבאס. אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית:

Posting Komentar

0 Komentar